Son Hava Bükücü Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
Son Hava Bükücü Türkçe Dublaj izle

Son Hava Bükücü Türkçe Dublaj izle

Hava, Su, Toprak, Ateş… Kaderleri birbirine bağlanmış dört ülkedir. Ateş Ülkesi’nin diğerlerine karşı vahşice bir savaş başlatmasıyla bir anda herşey değişir. Koskoca bir yüzyıl geçtiği halde bu yıkım sürecini değiştirecek en küçük bir umut belirtisi bile yoktur. Nickelodeon yapımı animasyon televizyon dizisini temel alan The Last Airbender, Aang’ın hayatta kalma mücadelesinin açılış bölümüdür. JetFilmizle.Com Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (5 derece, 1 oy)
Loading...
Eklenme Tarihi: Temmuz 10 2017
Yapım:
Yönetmen:

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. apo dedi ki:

    bunun 2 si varmi

  2. Mert Ali dedi ki:

    Cok quzeldi

  3. Ferhat dedi ki:

    Deli qibi Film 2.sini Sabırsızlıkla Bekliyom 😀 Avatar

  4. meltem dedi ki:

    süperrrrrrr bayıldım gözümü kırpmadan izledim

  5. rgg dedi ki:

    çok güzel izlerken azım açık kaldı o derece güzel hele sonu bence ateş bükücüleri pes etmeliydi ilerde devamı çıkarsa izlicem:D

  6. welo dedi ki:

    izlerken azım açık kaldı o derece güzel hele sonu bence ateş bükücüleri pes etmeliydi ilerde devamı çıkarsa izlicem:D

  7. muhammet reis dedi ki:

    çok güzel

  8. kerim dedi ki:

    dehşet bir şey ya , böyle şey olamaz

  9. HAKAN dedi ki:

    cok cüsel bi flim tafsiyi edrim her keser

  10. buket dedi ki:

    gerçekten harika birşey çıktığından beri izliyorum

  11. emre dedi ki:

    2si

  12. diyar dedi ki:

    ben ateş kıralının oğlunun dondurduğu yeri sevdim aslında biraz üzüldüm ölücek diye avata kafasındaki buzları çözdü nefes aldı

  13. diyar dedi ki:

    sonu muhteşem

  14. diyar dedi ki:

    süper bir fim

  15. furkan dedi ki:

    çokgüzel be

  16. aziz.hanar dedi ki:

    cok güzelllllllllllllll oyunnnnnnnnnnnnn

  17. aziz dedi ki:

    cok güzel bir filim

  18. esma dedi ki:

    çok kötü bi film, izlicekseniz orjinalini izleyin çizgi filmini yani. gerçekten boşa zaman kaybı

  19. Sanane dedi ki:

    film guzel ama karakterler kotu

  20. alperen dedi ki:

    yanız isim çevrimleri biraz bozuk ang basinsa diyo

  21. buse dedi ki:

    bence bunun çizgi film versyonu daha güzel ben beğenmedim 2 kere izledim biri bu biri çizgi film hali en iyisisi eğlenceli olanı çizgi film hali çok güzeldi yaa burda baya kesiklik var açıkçası izlerken sıkıldım zevk almadım ..

  22. waterctiy dedi ki:

    bencede harıka herkes izlesin tavsiye ederim

  23. AvatarBagımlısı dedi ki:

    way bunun 1 i 2 si 3 üde cıksın cok guzel

  24. bülent dedi ki:

    izledigim en güzel çocuk flimlerinden biri dewamını bekliyorum

  25. aang dedi ki:

    çok iyi

  26. aang dedi ki:

    bu film bir harika bence beyenmiyonler gerizekalı

  27. btuhn dedi ki:

    bence tohp te oIzeyı güzeI oIuru

  28. Abit dedi ki:

    Bu filmin 2-3-4 e kadar yolu var 😀

  29. Ata berkay dedi ki:

    biraz filmden anlıyorsam bu film berbat
    diyaloglar amatörce başrolde 9 10 yaşlarında veletin teki zaten o abi kardeş çok kıl bişey Bok gibi film bunun senaristlerinin a.q diyalogları kim yaptıysa ta a.q

  30. barış dedi ki:

    süper çok güzel çok iyi

  31. mevlut dedi ki:

    tahta olmasın o? 😛

  32. osman dedi ki:

    bu çizgi filmin tamamını izlemiştim. 3-4 film halinde daha detaylı ve eğlenceli bir şekilde yapabilirlerdi normal filmindeki detayları atlamışlar. devamını daha ayrıntılı yapsalar.

  33. nurcan dedi ki:

    eh işte çok güzel olmasada yani normal güzellikte

  34. samer dedi ki:

    çok güzel

  35. ömer dedi ki:

    evet çizgi filmi gerçekten çok güzel canım sıkıldıkça izlerim ama filmi gerçekten kötü bu kadar olmamalıydı yanlış çok izlemeyin derim

  36. Ozan dedi ki:

    çok ghüzel film küçükken bunun çizgi film cnbce izlerdimö filmöide öleee

  37. kaan dedi ki:

    küçükken en sevdiğim çizgi filmdi avatarın bizonu filna harika idi.

  38. ten0bay dedi ki:

    çizgi filmini ne çok izlerdim ya hafta içi her gun kaçırmazdım ak 😀

  39. egemen dedi ki:

    fılm tam anlamıyla berbat oyunculuk sıfır anımasyon sıfır cızgı fılmı kat kat daha guzel 1.partını ızledıkten sonra vazgectım bende ıyı bır sey oldugunu sanıyordum izleyenler göreiblri zaten cok yapmacık olmus bence

  40. yigit dedi ki:

    film cok guzel

  41. ali dedi ki:

    çoook güzel

  42. ali dedi ki:

    çoook mükemmel

  43. ali dedi ki:

    çooook mükemmel

  44. Emre dedi ki:

    Ya admin bunu devam filmi olması lazım varsa koyarmısın 😀

  45. filmkolik dedi ki:

    film müthiş soluksuz izledim sitede bir okadar güzel donma 0 yalnız 3. part sorunlu teşekkürler admın

  46. kadir dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrr………………!!!!

  47. CılGıN TuRKk dedi ki:

    ya bunun daha bi kör kızdan topragı felanda bükmüyomuydu cizgi filmde öleydi o varsa bide onu dublaj edin ya cok güzel bi film

  48. Saygın dedi ki:

    küçükken bunun çizgi filmi vardı onu izlerdim şimdide filmini çıkarmışlar ve ciddi anlamda güzel tavsiye ederimm…

  49. emre dedi ki:

    çok güzel

  50. Nefret metin dedi ki:

    çocuklumuzun çizgi filmi çok güzel bir senaryosu var ama filmi beni hayal kırıklına uğrattı ama olsun bri 2 yıla kadar 2 filmi yapıalcaktır savaş daha iyi başladı heek daha toprak bükmeyi öğrenecek ateş bükmeyi öğrenerek sonra ateş kralıyla kapışacak sorna pras zuku ateş kralı olacak ve barış geelcek

JetFilmizle.biz adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamıştır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Jetfilmizle.biz sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler (E-mail : jetfilmizle@mail.ru). Sitemizden üzerinden film izle Türkçe, film izle yerli, film izle film izler, film izle yeni, film izle macera, film izle aksiyon, film izle hd, film izle alt yazılı, film izle Türkçe dublaj, film izle komedi, film izle yabancı, film izle korku, film izleme sitesi, film izle animasyon, film izle 720p, Filmlerini ücretsiz bir şekilde izleye bilirsiniz.
Reklami Kapat