Reklam

Yüzüklerin Efendisi 2 iki Kule Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması

Yüzüklerin Efendisi 2 iki Kule Türkçe Dublaj izle

Yüzüklerin Efendisi 2 iki Kule Türkçe Dublaj izle
İki kule, Emyn Muil tepelerinde başlar. Yollarını kaybetmiş Hobbitler, Frodo ve Sam, esrarengiz Gollum'un kendilerini takip ettiğini farkederler ve onu kıskıvrak yakalarlar. Bir zamanlar bir Hobit olan ve beş yüz yıl sahip olduğu Yüzük tarafından bozulup bir yaratığa, dönüştürülen Gollum, kendisini serbest bırakmaları karşılığında, Hobbitleri Mordor'un Kara Kapıları’na götürmeye söz verir. Sam, bu yeni yol arkadaşına güvenmemektedir. Frodo ise bir zamanlar kendisi gibi bu yüzüğü taşıyan Gollum'a acımaktadır...iyi seyirler, jetfilmizle.net

Yapım:
IMDB Puanı: 8.7
Senaryo:
Yönetmen:
Kategoriler: Aksiyon > imdb top 250 > Macera > Türkçe Dublaj Filmler
Etiketler:,

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. uzas dedi ki:
    0

    berbat bir flim admin inşl düzeltirsin die umuom hiç bir part açılmıo

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)

  2. ilda dedi ki:
    0

    yaaa admin partlar açılmıyo düzeltirmisin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.76 Safari/537.36

  3. Okay86 dedi ki:
    0

    Admin yeniliklerle uraşıyosun biliyoruz ama arşivin en iyilerinin korunması gerek … link ölü …
    teşekkürler böle bir site yaptığın için …

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

  4. ANONİM DESEM dedi ki:
    0

    yha şimdi yorumlardan izlemicem filmi yha öf film arıodum çıkmadı buda olmadı anonim dediysek bilinmeyen değiliz sadece isim vermedik yalnış anlamayın film tavsiye edin laaaan

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

  5. Ömer dedi ki:
    0

    admin film ölü güncellermisin please

    88.229.16.111

  6. sölenmeez :D dedi ki:
    0

    ben bunun filmine gitmiştim ejderha gözünü açıyo sonra film bitiyodu gerisi yoktu

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.412 YaBrowser/1.5.1105.412 Safari/537.4
    85.98.108.212

  7. monet dedi ki:
    0

    acıldı hocam tesekkür ederim

  8. baba dedi ki:
    0

    admin bende sadece part 1 var gerisi neerede çözermisin

  9. Atacan dedi ki:
    0

    HOBBİT NE ZAMAN GELCEK ADMİNNN HEYY !!!! PLS

  10. CcCadamındibiCcC dedi ki:
    0

    Admin HOBBİT ne zaman gelecek cuma ya kadar gelir mi? alacakaranlık şafak vakti 2 hemen gelmişti nasıl olur? ne zaman gelir?

  11. kerem dedi ki:
    0

    filmin yarısını orklar yedi

  12. wetoo16 dedi ki:
    0

    87 dk den sonra ses yok admiiin

  13. Emre kayahan dedi ki:
    0

    Ben 12 yaşındayım picaklasanizaaaaaaaaa

  14. ugur dedi ki:
    0

    beyler bu 2 inci bolum deme

  15. hasan35 dedi ki:
    0

    film bu kadar değil daha miğfer dibindeki savas war o nerde???????? resmen filmin yarısı çortlamış

  16. admin dedi ki:
    0

    Arkadaşlar sorunu düzeltemedik salağız

  17. mertx97 dedi ki:
    0

    bu ne ya ne güzel setrediyodum ve bi anda bitti

  18. pınar dedi ki:
    0

    admin neden açılmıyoooooo

  19. pınar dedi ki:
    0

    partlar açılmıyo bende :(((

  20. alper10 dedi ki:
    0

    ve ayrıca da the hobbıt e de bakın yuzuklerın efendısının devamı gıbı ama aslında kıtap halındeyken the hobbıt lord of the rıngs den daha eskı yanı gecmısı anlatacak gandalf gırı olarak cıkacak karsımıza youtube den bakabılırsınız fragmanına !!!

  21. alper10 dedi ki:
    0

    beyler yuzuklerın efendısının 3 serısıde cnama ıcın kesılmıstır 1 ıncısı 3 bucuk saat 2 cısı uc bucuk saat kralın donusu yanı son fılmı ıse 4 saat dir kesılmıs sahnelerı bulamazsınız pıyasada ama utorent den blbılırsınız ızleyınve fılmı ıyıce anlayın kesılmemıs sahneler ıylke ızleyın

  22. alper dedi ki:
    0

    beyler bu film normalde 3.ucuk saat kralın donusu ıse 4 saat kesılmıs sahneler var utorent den bulabırlırsınız belkı bnde hepsıvar kesılmemıs sahnelerıyle ızleyın fılmı anlayın !!

  23. erdem dedi ki:
    0

    yalann söylüyorsunuzz

  24. efekan dedi ki:
    0

    ya filmin yarısı yok bu ne rezillik admin lütfen bi bak ya olmaz bu böyle

  25. salih dedi ki:
    0

    bu filmin devamı nerde acaba yoksa civcivlermi yamiş

  26. ece dedi ki:
    0

    devamı yoook bunun

  27. siyabent dedi ki:
    0

    admin yarısını yüklersin ihşallah senden beklemem 🙁

  28. siyabent dedi ki:
    0

    bu nasıl bir film filmin yarısı yok admin düzeltir ihşallah

  29. [GM]SuRa dedi ki:
    0

    fim güzel zevzkli

  30. asdf dedi ki:
    0

    partlar açılıyor ama film bu kadar değil, devamı var :).

  31. aygun dedi ki:
    0

    admin; filmin yarısı yok..yüklenmemiş.