Reklam

Yıldız Tozu Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması

Yıldız Tozu Türkçe Dublaj izle

Yıldız Tozu Türkçe Dublaj izle
“Stardust”ta sevdiği kadının kalbini kazanabilmek için Yvaine adlı yıldızı sönmek üzere olan bir oyuncuya yeniden hayat vermeye söz veren Tristian’ın öyküsü anlatılır. Tristian ile Yvaine beraber çıktıkları macerada Kaptan Shakespeare adlı bir korsan ve şeytani ruhlu bir cadıyla yüz yüze gelmek zorunda kalacaklardır. JEtfilmizle.Com Sunar İyi SEyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:
Kategoriler: Aksiyon > Bilim Kurgu > Dram > Fantastik > Macera > Romantik
Etiketler:, , , ,

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. qzm dedi ki:
    0

    hazırlayanların eline sağlık site çok çok hızlı çok memnun kaldım

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; InfoPath.2)
    141.101.105.131

  2. şyd dedi ki:
    0

    çok tatlı yaaa

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36

  3. Ramazan Üstünel dedi ki:
    0

    bu film cok mükkemmel otesi bişey ( Seyretmenizi Tavsiye )ederim

  4. reyhann dedi ki:
    0

    4. partta sorun var ilk 1-2 dakikayı acıyor devamını getırmıyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  5. Jale Ergin dedi ki:
    0

    Bayıldım, çok güzel filmdi.

  6. mustafa dedi ki:
    0

    tam anlamıyla müthiş daha önce izlemiştim ben fantastik macera sevenler için şiddetle önere bilirim….

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36

  7. noname dedi ki:
    0

    Film silinmiş.Ne zamana gelir ??

  8. emin dedi ki:
    0

    admin harika bi site filmde mükemmel tavsiye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0

  9. heralt= ibrahim dedi ki:
    0

    Gerçekten Süper bi Film Herkese Tavsiye Ederim Çok tşklr Admin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36

  10. aslı dedi ki:
    0

    gerçekten çok güzel admine teşekkürler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  11. özlem açıkgöz dedi ki:
    0

    hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biri çok güzel bir film muhteşem

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    78.185.240.54

  12. OZAN ÜLKER dedi ki:
    0

    ayyy çok güzel bir film bayıldım boyle bir film hayatımda görmedimm 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.94 Safari/537.36
    78.164.135.187

  13. hatice dedi ki:
    0

    hani su trister ilk kizi cok seviyodu onun icin her seyi yapacakti dusen yildizi bile bulup ona getircekti 1 haftada hemen baskasina asik oldu oburunude unuttu erkek iste ne beklenirki film cok cocuksu ben bazi cizgi filmlerede izlemeye bayilirim cocukca filmleri sevenler izleyebilir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31

  14. rumeysa dedi ki:
    0

    bu filmi 10 bin kere seyretsem hiç sıkılmam çok güzel bir film

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; MANMJS)

  15. KANIMCA dedi ki:
    0

    çok hoş fılmdi izlemenızı tawsıye ederım diğer arkadaşlar gıbı,,,ayrıca fılm izlemekte sorun yasayan arkadaslar internet explorer 8 sürümünü kullanırlarsa googleden sıteye giriş yaparlarsa bütün fılmlerı sorunsuz izleyebılırler,, ben bu şekılde sorunsuz ızlıorum,,,crome falan kullanmayın bence..

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727)
    88.240.110.159

  16. ayşe dedi ki:
    0

    admin öncelikle film için teşekkür ederim ve ben filmi tam izleyemiyoru sorun bende mi cevap yazarsan sevinirim iyi günler

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS130556; GTB7.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; .NET4.0C)

  17. Halil İbrahim dedi ki:
    0

    Film arada bir donsada harikaydı devamını dilerim böyle filmler çıksın süperdi

    Mozilla/5.0 (iPad; U; CPU OS 3_2 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/531.21.10 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.4 Mobile/7B367 Safari/531.21.10
    88.227.103.96

  18. fulya dedi ki:
    0

    yani sanal adın hep bu sitede misin hemen cevap verdinde

    • admin dedi ki:
      0

      fulya gercek adımı kullanmıyorum hali ile ama site benim oldugundan internet basında oldugum zamanda hep bu sitedeyim

  19. fulya dedi ki:
    0

    yani sanal adın

  20. fulya dedi ki:
    0

    admin sen kimsin

  21. fulya dedi ki:
    0

    admin kimsin sen

  22. harun dedi ki:
    0

    admin senın partları bılmem ama bızım partlarımız ayarlarımızla oynuyo gece gece 😀

  23. Duygu dedi ki:
    0

    Admin ben filmi açamıyorumm

  24. emirhan dedi ki:
    0

    1. partta sorun war tıklıorum deişik bişe cıkıo admin bakarmısın

  25. minem dedi ki:
    0

    içindeki çocuğu kaybetmeyenlere özel….

  26. mayhem dedi ki:
    0

    film fevkalade izlemeyen kalmasın.

  27. ismail dedi ki:
    0

    açılmıyor film admin bir baksan bu arada site mükemmel

  28. solerado dedi ki:
    0

    sürükleyici macera isteyenler için 10 numaraı filmdi 😀 bilim kurgu anlamında pek birşey vermez ama ..10/8

  29. hasan dedi ki:
    0

    gerçekten inanılmaz dı:D

  30. mustafa dedi ki:
    0

    arkadaşlar filmi izlemeden önce yorumlara bakarım ve yorumlara göre izlerim. bu filmide öyle izleme kararı aldım ve gördüm ki yorun yazan arakdaşlar ya filmden anlamıyor yada izledikleri rezilliği görmemiz için bizleri teşvik ediyor berbat bir film emeğe saygı diyemicem gerçekten saçma sapan kurgu çok çocuksu pamuk prenses izlesem bundan iyiydi. bu yorumuma izleyince hak vereceksiniz iyi seyirler…

  31. ibrahim dedi ki:
    0

    inanirmisiniz cok flim izledim hepside birbirinden guzeldi ama inanirmisiniz bilmek fakat bu flimizlediklerimin icinde en guzeliydi.surukleyici sonu gayet guzel olmustu. jetflim sitesine tesekkur ediyorum boyle guzel flim paylasimlari icin.devamini bekliyoruz..

  32. SeNSiziM dedi ki:
    0

    filmi sonuna kadar izledim arkadaslar sizlerinde izlemesini tavsiye ederım admin ellerinize ve egmeginize saglık tesekurler … SeNSiziM

  33. SeNSiziM dedi ki:
    0

    Size guvenıp izlecem umarım güzeldir 🙂

  34. havvana dedi ki:
    0

    sitenize bi takıldım yaklaşık 1 aydır tüm filmleri izledim tek partlarda sorun olabiliyo ama parçalarda sorun yok bunu da mesele yapmıyorum çünkü siteniz bi harika elinize sağlık yalnız tek ricam bu ayki faturayı siz karşilayın 🙂 öğlen 13.00 da bi başlıyom film izlemeye gece 02.00 ye kadar film de çok güzeldi sevgilerle havvana

  35. WANTED dedi ki:
    0

    fiflim mutiş işte türkiyenin en iyi türkiyenin degil dünyanın en iyi filimi diye ben buna derım arkadaşlar filim mayyak güzel filime hayran kaldım be

  36. Bu ne be dedi ki:
    0

    Ya bırakın Allahınızı severseniz, bir yerden tutturursak parayı götürürüz diye son yıllarda yazılan eserlerden biri de bu.
    Eğer ki yaşınız küçük veya sinema kültürünüz fazla yoksa izlersiniz. Yoksa bir saçmalıktır almış başını gidiyor. Fantastik severim ama bu saçmalamış, herşeyi zorlamış. Olmuş mu? Asla olmamış. Gerçek bu kimse kusura kalmasın!

  37. GHCAN dedi ki:
    0

    Film eşinizle beraber izlenebilecek çok güzel aşk üzerine kurulu fantastik bir film.Oyuncular hak ettikleri üne sahip ünlü ve rolünün hakkını veren gerek konu gerekse kurgu bakımından fantastik-romantik-komedi üçlemesini barındırıyor.Tabi bu benim görüşüm FİLM GÜZEL…

  38. 17'nci kısım dedi ki:
    0

    bizde 4.part da kaldık sonunu getiremedik bi türlü aksam yemeği kacıyo

  39. deniz dedi ki:
    0

    filim güzel ama BİLİM KURGU’DAN KALDIR ÇÜNKÜ O FİLİM FANTAZİ VE MACERA SADECE.. 🙂 FİLİM AMA NEŞE SEVGİ NEFRET DOLU VE NE GÜZEL HERZAMAN GİBİ FİLİMLERDE DOĞRU KAZANIR 🙂

  40. pınar dedi ki:
    0

    acayip güzeldi hemde çok anlatamıyom izleyin anlayın 😀

  41. nazlı dedi ki:
    0

    Film gerçekten harikaydı. Diğer bir harika olnaş şey ise filmi kesintisiz bir şekilde izlememdi. Site adminine teşekkürler 🙂

  42. pols mesut dedi ki:
    0

    hayaletler olmasa olmazdı bu fılm guzel 😀

  43. kleopatra dedi ki:
    0

    harıka muhtesem super … fılme oyle bı dalmısım kı flm btnce yarm saat normal hayata gecemedm 😀 orda gıbıydm.. flmde hersey var. ask dram aksıyon gerılım macera tutku…offfff herkes ızlemelııııı 😀 bıttım bıttımmm o kdr yanı.. fenaa :DDDD

  44. zaza dedi ki:
    0

    fillim çok güzeldi emeği gecen bütün arkadaşlara teşekürler iyi seyirler diler

  45. emili dedi ki:
    0

    masal gibi süper

  46. nicole dedi ki:
    0

    süper nefis bir film 10 üzerinden 10

  47. kaan dedi ki:
    0

    HARİKA BİR FİLİM TEŞEKKİRLER EMEĞE

  48. umut dedi ki:
    0

    abi süper bi film yemin ederim ::) duygulandım

  49. ismet dedi ki:
    0

    bu siteyi çok seviyorum

  50. sude albayrak dedi ki:
    0

    yaa çok mükemmel bir filim izlediyim en güzel filim ve çok hızlı bir site siteye çok ama çok tşk ederim ya mükemmel

  51. sude albayrak dedi ki:
    0

    gerçekten mükenmel bir filim tam 12 kez izledim çok güzel

  52. merve dedi ki:
    0

    film devam etsseydi kötüler ölmezdi

  53. yapayanlız dedi ki:
    0

    film harika dahada ötesi herkesin kaçırdığı bişey var 🙂 film bittikten sonraki müziği dinlermisiniz ilk dinlediğimde tüylerim ürpermişti

  54. melissa dedi ki:
    0

    film süper site çok hızlı

  55. Meltem dedi ki:
    0

    lanet olsun ben cadıların kazanmasını istiyodum:D

  56. nazlı dedi ki:
    0

    süper ama salaklık

  57. serkan acar dedi ki:
    0

    yorumları okuyup izledim ve gerçekdende güzel bir fılm

  58. okann dedi ki:
    0

    çok harika bir filmdi izlemenizi tavsiye ediyorum 😀

  59. ada dedi ki:
    0

    süper ötesi bir film seyretmenizi tavsie ederim:D

  60. kerem dedi ki:
    0

    mütiş bi film site yöneticilerine tşk emeğe saygı.

  61. kerime dedi ki:
    0

    gözeldi teşekkrler

  62. nisa dedi ki:
    0

    çok güzeldi süperdi muhteşemdi

  63. egeli dedi ki:
    0

    güzel hoşça vakit gerçirilecek bir film

  64. Melek dedi ki:
    0

    çook qüseL bii film di qercekten.. :))

  65. felicia hardy dedi ki:
    0

    ben cadıları tutuyodum ama kaybettiler, iyiler hep kazanıyo lanet olsun (neyse ki sadece masallarda) niahahahahah.

  66. esma dedi ki:
    0

    masal gibii … çok güzeldi

  67. diylan dedi ki:
    0

    mütişti =))

  68. seren dedi ki:
    0

    😀

  69. seren dedi ki:
    0

    çok güzel ama facebook ta paylaşamıyorum.

  70. Can dedi ki:
    0

    Film gerçekten güzeldi, çocukluk yıllarımızda anlatılan o tatlı masallara götürdü. Elinize yüreginize saglik emegi geçenlerden…..

  71. ramazan dedi ki:
    0

    çok güzel bir fiml di bu filmi bizlere izleme imkanı saglayanlara çok teşşekkür ederim.

  72. Merve dedi ki:
    0

    tek kelimeyle harika!!!

  73. ahmet dedi ki:
    0

    site çok hızlı ve güzel admin başarılar

  74. melissa dedi ki:
    0

    film çok güzeldi bayıldım 😀

  75. nagihan dedi ki:
    0

    gerçekten etkileyici bir fildi, emeğinize sağlık

  76. filiz dedi ki:
    0

    çoh güzeldi ya teşekkürlerrrrrrrr

  77. kübra öner dedi ki:
    0

    gerçekten de müthiş bir film heycanla izledim muhteşemdi

  78. cuneyt dedi ki:
    0

    iste mutlu son diye ben buna derim

  79. esra dedi ki:
    0

    bu filmin üçüncü partı açılmıyor yarıda kaldı film

    • admin dedi ki:
      0

      esra kontrol ettim ama filmde sıkıntı yok butun partlar calişiyor hatta filmi bende izlemiştim

  80. züm xD dedi ki:
    0

    film harikaydı 🙂

  81. ugur dedi ki:
    0

    tşkler.. site çok hızlı.