Reklam bahis

Patron Bebek izle

Film Açıklaması

Patron Bebek izle

Patron Bebek izle
DVD sürümü ile yenilendi.
Yedi yaşındaki Tim Templeton, anne ve babasıyla birlikte çok mutlu bir hayat sürerken güzel günlerin sonu, bir erkek kardeşinin olduğunu öğrenmesiyle gelir. Ancak kardeşi hiç de diğer bebekler gibi değildir, büyük insanlar gibi konuşan, takım elbise giyip bond çanta taşıyan bu bebeğin amacı, Puppy Şirketi'nin başkanının kurduğu komployu boşa çıkarmak, dünyadaki sevgi dengesinin bozulmasını önlemektir. Tim, bebeğin bir an önce gidebilmesi için işbirliği yapmaya karar verir. iyi seyirler jetfilmizle.biz IMDB id: tt3874544

Yapım: 2017 - ABD
IMDB Puanı: 6.4
Süre: 97 Dak.
Oyuncular: Steve Buscemi , Alec Baldwin , Lisa Kudrow , Jimmy Kimmel , Miles Christopher Bakshi
Senaryo: Michael McCullers
Yönetmen: Tom McGrath
Kategoriler: 2017 Filmleri > Animasyon > Komedi > Manşet > Türkçe Dublaj Filmler
Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Sinem dedi ki:

    Açılmıyor dönüyo ama yinede filim çok güzel kesinlikle izleyin

  2. berat dedi ki:

    teşekkür ederim

  3. Aslı dedi ki:

    Beğendim çocuklar için süper

  4. oü4 dedi ki:

    cok kotu

  5. mahmut yavuz dedi ki:

    senaryo güzel aileye tavsiye edlir

  6. Zed dedi ki:

    Duygulandım lan ağlıyıcam çok iyi son :'(

  7. İsim dedi ki:

    çok güzel bir film

  8. berat dedi ki:

    bu yorumu beğenen adamdır

  9. berat dedi ki:

    niye beğenmiyonuz kim o beğenmeyen bakalım

  10. berat dedi ki:

    süper hayatımda izlediğim en güzel aile filmi

  11. Ercan Baba dedi ki:

    Güzel hayal gücünü iyi kullanmışlar.

  12. İsim dedi ki:

    nasıl acılmıyor g************

  13. İsim dedi ki:

    superrrrrrrrrr bir film

  14. agdas dedi ki:

    harika izleyin !

  15. ayxanAZE dedi ki:

    film harika muhtem ya !

  16. Humay dedi ki:

    cok güzel sevdim

  17. İsim dedi ki:

    bayıldım çok güzel olmuş en iyi filmlerden biri

  18. İsim dedi ki:

    çok güzel çok komik

  19. İsimsiz dedi ki:

    Sinema çekimi

  20. şule yıldız dedi ki:

    süper bir film

  21. aysen dedi ki:

    film iyi olmus seyredin

  22. yasin dedi ki:

    HD GELSE DAHA İYİ OLUR

  23. Bugra dedi ki:

    Muhteşem bi filmdi teşekkürler admin favori film kanalimsin

  24. İsim dedi ki:

    sinema çekimi mi

  25. Alexjoe dedi ki:

    Çok hızlısınız tebrikler

  26. gizemli kız dedi ki:

    hayatımda izlediğin en iyi animasyonnnnn

  27. Buğra dedi ki:

    Admin Teşekkürler sizden bir ricam olucak ( In Thé Deep ) filminin Türkçesi çıksın artk lütfen

  28. tolga dedi ki:

    sinema çekimi olduğunnu belirt admin bir daha

  29. İsim dedi ki:

    bi Bebek var bu Bebek yetişkin ama vücudu Bebek vücudu bunların ailesine düşüyor bebeklerin düşmanları köpekler köpekleri yenmek için bu bebeği bu aileye gönderiyorlar

  30. İlk Yorumcu dedi ki:

    İlk yorum :DMuhahahahah

  31. İlk Yorumcu dedi ki:

    İlk yorum 😀