Ölümcül Deney Resident Evil Türkçe Dublaj izle

Film Açıklaması

Ölümcül Deney Resident Evil Türkçe Dublaj izle

Ölümcül Deney Resident Evil Türkçe Dublaj izle izle Bir muhteşem seriye daha başlıyoruz, serinin tüm filmleri sitemize birer birer eklenecektir. Capcom'un aynı adlı,popüler video oyunundan sinemaya.Umbrella adındaki Dünya devi bir şirket teknolojik aletler,uzay araçları,sağlık ve kişisel bakım ilaçları ve silah üretimi gibi çeşitli alanlarda üretim yapmaktadır.Dünya'nın pek çok yerinde Umbrella sanayi kuruluşları bulunmaktadır.Ancak Umbrella'nın asıl merkezi Kuzey Amerika'daki Raccon City'dir.Ancak Umbrella hakkında kendi çalışanlarının bile bilmediği bazı tehlikeli,gizli projeler yürütülmektedir.Bunların başında biyolojik silah,genetik testler ve ölümcül bir virüs gelmektedir. Umbrella'nın yürüttüğü bu araştırmaların yapıldığı yer altı tesisi Hive'da T-virüsü adındaki bir enfeksiyon serbest kalır.Bunu takiben tesisin tüm gücünü elinde tutan Kızıl Kraliçe adındaki süper bilgisayar,virüsün yayılmasını engellemek için,tüm çalışanların ölümü pahasına tüm tesisin giriş ve çıkışlarını kapatır.Alice ve Rain,tüm araştırma ekibini ortadan kaldıran virüsü izole etmekle görevli S.T.A.R.S isimli komando takımını yönlendirmekle görevlidir.Tesise giren ekip kısa bir süre sonra korkunç bir gerçekle karşı karşıya kalacaklardır.Öldükleri sanılan şirket çalışanlarının bilinçlerini kaybedip akli dengelerini yitirerek ete ve kana susamış yamyamlara yani zombilere dönüşmüşlerdir.Zombilerin bir ısırığı veya ufacık bir tırmığı virüsün yayılmasına ve birkaç saat içinde sizinde onlardan birine dönüşmenize neden olur.Bu yer altı tesisinde Umbrella için çalışan bilim adamlarının denek olarak kullandıkları insanlara aşırı dozda T-virüsü vermeleri sonucu mutasyona uğrayıp ölümcül yaratıklara dönüşmüşlerdir.Bu labaratuvar yaratıklarından biri de serbest kalmıştır üstelik.Alice'in ve ekbinin artık sadece zombilerle değil bu tehlikeli yaratıkla da başları beladadır. Jetfilmizle.com İyi seyirler diler.

Yapım: 2002 - İngiltere , Almanya , ABD , Fransa
IMDB Puanı: 6,7
Süre: 100 Dak.
Oyuncular: Milla Jovovich , Michelle Rodriguez , Jason Isaacs , James Purefoy , Eric Mabius
Senaryo: Paul W.S. Anderson
Yönetmen: Paul W.S. Anderson
Kategoriler: Aksiyon > Bilim Kurgu > BoxSet > Gerilim > Gizem > Korku > Zombi Filmleri
Etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. serdar dedi ki:
    0

    film açılmıyo abicim yaa:(

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36

  2. Zeybek dedi ki:
    0

    ya part 1 sonrası yok en guzel yerınde böldün filmi be

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  3. samet dedi ki:
    0

    arkadaşlar bu filimin seriside var

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.12785 YaBrowser/13.12.1599.12785 Safari/537.36

  4. ALİCE dedi ki:
    0

    ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM,

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.2 Safari/535.1

  5. baran dedi ki:
    0

    Bu Filmi Kac Milyon Dolara Yapmislardir acaba ama karlarida o kadardir eminim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36

  6. ChaLLenqeR dedi ki:
    0

    tavsiye edilir serisini ileyin derim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  7. burak dedi ki:
    0

    bu flim 6 tısınıda getirin admın

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    78.179.3.29

  8. MILLA JOVOVICH dedi ki:
    0

    bu film çok süper yaa bende oradaki kadın gibi olucam dünyadaki bütün kötülükleri yok edicem buna yüzde 100 eminim 😀 inşallah olurum 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    46.2.78.104

  9. Göksel Çığ dedi ki:
    0

    Film tek pat’ta çalışmıyor,diğer durumda 1.part var gerisi yok,ayrıca sitenizde bu filmin 3.sü var,2.side yok bilginize,eğer meşgul olursanız bu durumla,sevinirim, teşekürler

  10. bolulu dedi ki:
    0

    ADMİN ADAMIN DİBİSİN TŞK EDERİM SOLEDIGIM FİLMLERİ YUKLEDIIGM İÇİN BİRDE KARANLIKLAR ÜLKESİNİN SERİSİNİ YUKLERSEN SEVİRİM SİMDİDEN TŞK EDERİM ADAMIN KRALISIN ADMİNNNNNNN SÜPERSİN GARDASIM SEN 🙂