Reklam

Kutsal Damacana 2 İtmen Full izle

Film Açıklaması

Kutsal Damacana 2 İtmen Full izle

Kutsal Damacana 2 İtmen Full izle
Fikret, eski mesleği olan gemiciliğe dönmüş, tayfa olarak çalıştığı gemiyle uzak denizlere açılmıştır. Gemi Hint okyanusunda seyrederken Somali'li korsanların saldırısına uğrar, korsanlar gemiyi ele geçirir, Fikret denize atlayıp kaçar. Ertesi gün Fikret baygın bir halde Hindistan sahilinde bir kumsalda karaya vurur. Bir kaç hintli köylü Fikret'i bulur, tedavi etmek için yakınlardaki bir Budist tapınağına götürürler. Aradan beş ay geçer, Fikret sağlığına kavuşur, tapınakta eğitim gören Serkan adındaki bir Türkle tanışıp arkadaş olur. ?Ferrari'sini Satan Bilge? tadında ki Serkan, Fikret'in karakterine ve hayata bakış biçimine hayran olmuştur. Fikret ve Serkan Türkiye'ye dönerler. Serkan bir kaç gün misafir etmek için Fikret'i çiflik evine davet eder. Ertesi sabah Fikret arkadaşı Müjdat'la buluşur. Fikret'le birlikte haciz malların satıldığı Yed'i Emin Deposundan mal alıp-satmayı planlamaktadır. Fikret ve Müjdat o gece Müjdat'nin evine giderler. Uyumak için yatağa girdiklerinde o gün açık arttırmadan aldıkları tablonun içindeki kurt, tablodan çıkar, Müjdat'ın içine girer. Jetfilmizle.Com Sunar İyi Seyirler.

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:
Kategoriler: Komedi > Yerli Filmler

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Bilgehan dedi ki:
    1

    Abi flim cok güzel olmus hiçte korkunç deyildi valla çok güldüm acıkcasıhepinizi saygıyla selamlıyorum hepinizi seviyorum 🙂

    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.1; U; en-us) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

  2. MELİH GOKCEK dedi ki:
    0

    asd

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36

  3. aleyna dedi ki:
    0

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36

  4. naki dedi ki:
    0

    abi izleyemedim ndnse facebook kunuz vrasa ekleyin gs aslan naki yavuz eklyeyiniz 🙂 eklerseniz m.olurum

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.12124 YaBrowser/13.12.1599.12124 Safari/537.36

  5. ismail dedi ki:
    0

    süperrrrrrrrrrrrrrr

  6. admin dedi ki:
    0

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  7. apo dedi ki:
    0

    güzellllllllllllll

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22

  8. fatma dedi ki:
    0

    cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel gülmekten çatladım resmen o derece yani

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  9. eminek dedi ki:
    0

    hiç güzel değildi. Gülünecek bir şey de yoktu.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    195.174.124.37

  10. ömer dedi ki:
    0

    lan film çok komik hele o kurtu görünce ha ha ha

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    176.219.138.72

  11. furkan dedi ki:
    0

    süper bişey ya

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    85.104.136.186

  12. admin dedi ki:
    0

    Film Yenilenmiştir.

  13. mina dedi ki:
    0

    KİK
    DAKA SONRA YAZAN ERKEK BEN İM DİR

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.238.149.218

  14. mina dedi ki:
    0

    YAKISIKLI KENAN ADIN ÇOK GÜZELMİS GÜNESİ GÖRMEK İSTER MİSİN

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.238.149.218

  15. esma dedi ki:
    0

    korkuan tuvaette fiii izedim -_- içine düşüyodum o da işedi bende

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.2 (KHTML, like Gecko) Chrome/15.0.874.5 Safari/535.2

  16. baba dedi ki:
    0

    ADAMIN YÜZÜNE İŞİYO 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22

  17. yusuf ali arslan dedi ki:
    0

    ytrfdgec

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22

  18. keramettin dedi ki:
    0

    mal gibi salaklar izleyenler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    88.252.112.161

  19. Koray dedi ki:
    0

    çok k0mik lan 😀

  20. sema dedi ki:
    0

    çokkkkkkkkkkkkkk komikkkkkkkkkkkkkkkkk

  21. Batuhan Kaya dedi ki:
    0

    Çok Güzel Bi filmdi şafak szerin filmleri zaten 10 numara oluyo 3.de gelir inşallah 😀

  22. kadir dedi ki:
    0

    tablo oss ekokar

  23. AbiNodlu dedi ki:
    0

    Tablo ossurur ve kokar

    Müjdat:Noldu abi ?

    Fikret:Abi Noldu Abi Noldu Bu Dünyada Tek Numaran Abi Noldu. ?

    Fikret:Camı ac camı.

  24. dilara dedi ki:
    0

    gencler komikmi ?

  25. buğra dedi ki:
    0

    gülmekten kırıldım

  26. buğra dedi ki:
    0

    külmekten kırıldım

  27. alperen dedi ki:
    0

    manyak bi filim

  28. kübra dedi ki:
    0

    çok güzel muhteşem ben 12 yaşındayım ama bu zamana kadar bu kadar güzel bir film görmedim

  29. hakan dedi ki:
    0

    en feyecanlı yerinde kestiler yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙁

  30. emir dedi ki:
    0

    güzel

  31. ekim dedi ki:
    0

    spr.emre eda huseyin aklini kacirmis

  32. husnu dedi ki:
    0

    igrenc yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  33. ekin dedi ki:
    0

    super izlemeye deyer hem bu filme kotu soyleyenler aklini kacirmis

  34. sdasdas dedi ki:
    0

    kelıkooooooooooo

  35. emre dedi ki:
    0

    lan bu adama bıtıyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  36. eda dedi ki:
    0

    ehhh işte ama hada izlemedim 😀

  37. altıntas dedi ki:
    0

    spr

  38. hüseyin dedi ki:
    0

    manyak bi yapım paylaşım için teşekkürler 😀

  39. seksi dedi ki:
    0

    hahaaaaaa

  40. dj kemal dedi ki:
    0

    çooook güzeldi yani iyi yapmışlar

  41. Can dedi ki:
    0

    süper

  42. Nergis dedi ki:
    0

    çok güzel bir film 😀

  43. HASAN METIN BAS dedi ki:
    0

    😀