ReklamReklam

Hüddam izle Yerli Korku Film

Film Açıklaması

Hüddam izle Yerli Korku Film

Hüddam izle Yerli Korku Film
HÜDDAM; Cinler alemince ismi menedilen, Hz. Süleyman'ın vefatıyla onun hizmetinden çıkıp şeytanın hizmetine giren, tarihin ilk ve lanetli ifrit tarikatının, Ege'nin ıssız bir köyündeki kan donduran olayını anlatıyor...iyi seyirler dileriz, jetfilmizle.biz IMDB id: tt3915006

Yapım: 2015
IMDB Puanı: 5.9
Senaryo: Utku Uçar
Yönetmen: Utku Uçar
Kategoriler: 2015 Filmleri > Film izle > Gizem > Korku > Türk Filmleri > Yerli Filmler
Etiketler:, , , , , , , , , , , , , ,

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. sinan dedi ki:

    ben korku filmlerini severim bekkentinin altında olsada iz
    lenecek bir film teşekkürler admin kardeşim.

  2. Emre dedi ki:

    Film güzel ama anlamadigim can fatmanın cocugu deryada fatmanın cocuğu ama derya canın annesi nasıl oluyo

  3. Ali dedi ki:

    filim başarılı

  4. nur dedi ki:

    iğrennç bunu izliyceme hayvan belgeseli izlerim

  5. sokucu dedi ki:

    zaman kaybi sakin izlemeyin izleyen olursa ebesine gomuclerim

  6. Tarık dedi ki:

    fena değil.izlenebilir…

  7. loli dedi ki:

    Olumsuz yorumlara bakmayın izleyin bence…Hatta mutlaka izleyin! oyunculuklar kötü olsa da sürükleyici bir film konusunu da sevdim sonu da çok hoşuma gitti.Beğenmeyenler eminim baştaki amatör görüntüler yüzünden böyle davranıyor.Kim izledi 1,5 saat acaba yazmış biri zaten 1,5 saat izleseydi kötü demezdi!

  8. ömer dedi ki:

    flim yapmayı bilmiyorsunuz bırakın artık hüddam ne yahu bu isimleri çok mu arıyorsunuz

  9. Gezgin dedi ki:

    Kötü yoruma bakmayın izleyin

  10. pablo dedi ki:

    tamamen zaman kaybı

  11. hassichter dedi ki:

    1.5 saatimi geri kim vericek bana şimdi pencereden dişariyi izlesem daha iyiydi

  12. Elif dedi ki:

    Türk korku filmlerini daha çok istiyoruz

  13. Elif dedi ki:

    Film güzeldi .

  14. duduci dedi ki:

    izlemedim henüz merak ettigim birsey var neden bu tarz filmlerde gerçek oyuncular yok oyunculugunun hakkını veren bildigimiz oyuncular olsa muhtesem olabilirdi o yüzden izlemem.

  15. Name dedi ki:

    idare eder o kadar kötü değildi.

  16. yok dedi ki:

    zaman kaybı az kalır

  17. funda dedi ki:

    çok şükür sonunda izleyebildim.çok teşekkürler jetfilmize.bi ara gassal ve vesevese filminide eklerseniz çok iyi olur.takipteyim.

  18. ismail dedi ki:

    vakit kaybı..

  19. tebessüm dedi ki:

    güzeldi gercekten