Film İstek

Film Açıklaması

Film İstek

Film İstek izle Sevgili Ziyaretçimiz, Hoşgeldiniz. Internet sitemiz yeni bir yapılanmaya girmiş bulunmaktadır. Sizlerden gelen istekler doğrultusunda, arşivimizi genişletmeyi planlıyoruz. İzlemek istediğiniz film(ler)i bize bu sayfadan yorum olarak bildirmeniz halinde, en geç 3-4 iş günü içerisinde JetFilmizle.Com kalitesi ile yayınlayacağız. Yapmanız gereken şey çok basit. Yorum bölümümüzde bulunan “mesaj” kısmına “film adı”, ve eğer biliyorsanız “gösterim tarihi” ve eklemek istediğiniz mesaj ile birlikte bize gönderin. Film izlerken bizi seçtiğiniz için teşekkür eder; iyi seyirler dileriz..

Yapım:
IMDB Puanı:
Senaryo:
Yönetmen:
Kategoriler: Dram

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. rezzan salan dedi ki:
    0

    Sihirbazlık Okulunda Bir Türk isimli yerli yapımı komedi filmini arıyorum. Ama bir türlü bulamadım. Bu filmi ekleyebilir misiniz?

  2. Yasin dur dedi ki:
    0

    Selam kolay gelsin. “The Tiger: An Old Hunter’s Tale” sanırım Kaplan Avcısı diye geçiyor. Bu filmi ekleyebilir misiniz? TR dublaj varsa çok iyi olur. Teşekkürler.

  3. İsim dedi ki:
    0

    Sihirbazlık okulunda bir Türk isimli film ile gazlı ve öfkeli isimli filmleri de arşive eklerseniz çok seviniriz iyi çalışmalar

  4. ALİ dedi ki:
    0

    Admincim dün kanal d de bir film çıkmış kıyametin ortasında diye film aradan baktım ama bulamadım eklerseniz memnun olurum. şimdiden Teşekkürler.

  5. canahmet dedi ki:
    0

    Hayat Işığım – The Light Between Oceans
    Vizyon tarihi 2 Eylül 2016 (2s 13dk)
    tek part ve türkçe dublaj/türkçe altyazılı olsa bile olur yeter ki bu filmi yayınlayın ama fragmanını değil haa..:)

  6. lütfü dedi ki:
    0

    admin sihirbazlık okulunda bir Türk adlı film çıkalı uzun zaman oldu ama henüz hiçbir yerde yok bi el atmanı rica ediyorum

  7. Yüksel dedi ki:
    0

    Merhaba…
    Eskiden seyrettiğim bir film vardı. Bir adam dünyayı uzaydan görmek istiyor ve kendi uzay mekiğini yapıyordu. Oğlu da yardım ediyordu. İlk roket, kulenin yıkılması sonucu çölde yatay olarak gitmişti. Sonrasında ABD hükümeti adamı takibe alıyor ve yakıt bulmasını engelliyordu. Kamyoncular yardım ediyor adam da sonunda uzaya çıkıyordu. Ama dünyaya dönüşü biraz sıkıntılı…..
    Film 1960 lı yıllarda çekilmiş gibi görünüyor ancak 2000 li yılların yapımı. İsim vb bir şey hatırlamıyorum. Haftalardır arıyorum. Belki ismini bilen birisini buluruz

  8. mert dedi ki:
    0

    sayın yönetici nil’de ölüm 1978 tarihli sanırım agatha christienin eserinden uyarlanan filmi türkçe dublajla yayınlayabilirmisiniz hiçbiryerde doğru düzgün izleyemedim esenkalın

  9. gaye dedi ki:
    0

    ay ben nasıl mutluyum anlatamam ağlıcam şimdi çoook teşekkür ederim yüklediğiniz için ay iyi ki varsınız bu sayede benim çenemden de kurtulmuş oldunuz

  10. KURALSIZ ALTYAZILI İSTEYEN KIZ gaye dedi ki:
    0

    yine ben kusura bakmayın ama her gün kontrol ediyorum yüklendimi diye yüklemiyosunuz ve ben ağlıcam artık lütfen KURALSIZ ALTYAZILI yüklermisiniz lütfen bakın çok istiyorum kırmayın beni bu size onuncu yalvarışım

  11. Shadow dedi ki:
    0

    Empire dizini altyazili bi şekilde hiç bi yerde göremedim çok merak ettiğim bi dizi TV14DLS de yayinlanio sanirim.
    bu biraz fazla özel istek olucak ama 🙂 teşekkürler

  12. scooby fan dedi ki:
    0

    admin en kısa sürede scooby doo and the witch’s ghost u eklersen çok sevinirimbir türlü dublajlısını bulup izleyemedim çok merak ediyorum yardımcı olursan çok sevinirim

  13. Gaye dedi ki:
    0

    the spectacular now filminin altyazılısını yükler misiniz türkçe dublajı berbat ay çıldırcam ya hiç bi yerde yok bakın sizin siteye çok güveniyorum herşey harika bunu da yüklerseniz mükemmel olucak :)))

  14. Gaye dedi ki:
    0

    INSURGENT FİLMİNİN ALTYAZILI AMA ORJİNALİNİ YÜKLERMİSİNİZ HİÇ BİR SAYFA DA YOK HEPSİ SİNEMA ÇEKİMİ GÖRÜNTÜ KALİTESİ HİÇ İYİ DEĞİL LUTFEN YA FİLMİ ÇOK SEVİYORUM VE DÜZGÜN İZLEMEK İSTİYORUM

  15. Şehram dedi ki:
    0

    Ya sayın admin Sizde site baştan aşa Sorun 50 tane relam Tama biliyorum Para kazanmanız lazım Burası sorun deyil az cok anlayış gözteririm ama 50 yerine 25 olsa Cok iyi olur 2 ci bilmem kacıncı dizi sezon kac yagına geldik be abi bunlar özel bi bölüm yapsanız meraklısı Girsin izle Eskisi gibi siteni hızlıda deyil zaten sorunu bide üstüne bunlar ya gözunuzu seveyim bunları bi düzeltin vide iletişim paneli var onada girdimde ana sayyfaya yönelndiriyo birazcık iş be abi

  16. RÜYA dedi ki:
    0

    Yaa 2 aydır bekliyorum da kardrşimle süngerbob kare pantolan 2 bide köstebekgiller perili ormanı ne zaman yüklersin hep burdan izliyorum bide lütfen en kısa zamanda yükleyip haner verirmisin

  17. Aykut Arıcıoğlu dedi ki:
    0

    izleyeli çok oldu yılını tam hatırlamıyorum. fılm -anne karnında deney yaparken patlaması sonucu bebeğin dunyaya gelısıyle başlıyor. Adamın bir defteri var bütün aklına gelen fikirleri bu deftere yazıyor. büyüyünce bir şirket kalıyo ama kötü bi adam bu şirketi almak istiyor. icatlarıda arabaya bi hırsız falan binince pedal kısmından bı yumruk çıkıyor. hem yemek yiyip hemde film izleyebilecegin tarzda bı ıcat yapıyor. falan .ve birde adamın saclarının turuncu oldugunu hatırlıyorum. yardımcı olursanız cok sevinirim. komik ve güzel bi filmdi. uzun zamandır düşünüyorum

  18. Yahya Kemal dedi ki:
    0

    Merhaba. Azem: Cin Karası adlı filmi sitenizde paylaşabilirmisiniz.Nette araştırdım 1 site dışına hiçbiryerde yok ve o sitedeki filmde yarım.

  19. ömer21 dedi ki:
    0

    slm admin kardeşim iyi çalışmalar dilerim siden tek isteğim var mandıra filazofu istanbul yüklerseni memlun olurum ark.

  20. ömer dedi ki:
    0

    slm admim kardeşim senden ricamız var kaliteli filim sitesin lütfen sinama cekimi filim yüklemesen daha güzel olur hızlı öfkeli 7 yüklemişin sinama cekimi inan filimden hiç bişey anlamadık. kardeşim sitenin kalitesini düşürme sinama cekimi filimlere.tbr ederim güzel siste kurduğunuz için kardeşim.senden ricam var mandıra filosofu 2 yüklermisin kardeşim cvp beklerim.iyi çalışmalar

  21. sevinç dedi ki:
    0

    karışık kaset filmi ve karışık kaset filmini yayınlanabilirmi aceba uzun zamandır bekliyorum yok 🙂 başarılarınızın devamını dilerim kalitali bir site şimdiden teşekkürler 🙂

  22. VOLKAN dedi ki:
    0

    Admin measj yazdım ama sayfayı yenilediğimde çıkmadı tekrar yazma isteği duydum.Sizin greek ilginiz gerekse böyle bir film istek menünü açmanızdan dolayı çok mutluyum.Benimde sizden bir rica olacak.İstediğim filmin adı Anya’nın Zilleri(Çanları). bu filmi film izleme sitelerine baktım bulamadım.Bunun için buraya yazdım.şimdiden teşekkürler.

  23. Ahmet dedi ki:
    0

    Teşekkürler. Bu filmlerinde sansürsüz olarak siteye eklenmesini beklerim.
    -Hayat sana güzel Kertenkele Timur Acar
    -İncir reçeli 2
    -Figüran
    -Gülyabani
    -Vay başımıza gelenler 2,5 Fenasi Kerim
    -Birleşen gönüller
    -Şipşak Anadolu
    -Mazlum Kuzey
    -Ali Kundilli
    -Çarşı Pazar
    -Son mektup (Çanakkale savaşı)
    -Kocan kadar konuş
    -Manda yuvası 6 mart 2015
    -Karamanın Koyunu Tarihi komedi 27 şubat 2015
    -Mandıra Filozofu-İstanbul 13 mart 2015
    -Son Mektup 18 mart 2015
    – Güvercin Uçuverdi 27 mart 2015

  24. esra dedi ki:
    0

    sitenizi çok beğeniyorum ve tüm filmlerimi sitenizden izliyorum ama bı kaç eksıklık var bana gore ılkı bıllımkurgu ve korku fılmlerı hıc yenı gelmıyor eklersenız cok cok sevınırım ıkıncısı kuralsız fılmı vızyona gırdı. ama gıdemıcem bazı sebeplerden dolayı sızden rıcam lutfen ama lutfen kuralsız ınternete dustugu an buraya yukler mısınız cok merak edıyorum serının ıkıncı filmini simdiden tesekkurler 🙂

  25. VATANSEVER dedi ki:
    0

    uzun zmandır aradıgım ve bı turlu bulamadıgım 2 fılmı eklemenızı rıca edıyorum 1si ve en önemlısı 2013 YERLI YAPIM OLAN BORDO BERELI FILMI 2SI 13.BÖLGE YADA BÖLGE 13ÜN 2SİNİ TESEKKÜR EDERİM KOLAYLIKLAR DILERIM

  26. Tuğçe dedi ki:
    0

    merhaba ben sizden alacakaranlığın tüm serisini yüklemenizi istiyorum ve alacakaranlık serisinin son film olan ” Gece Yarısı Güneşi ” internete düştüğü zaman yüklerseniz sevinirim ( daha sinemaya çıkmadı diye biliyorum ama çıktıktan sonra eklerseniz sevinirim 🙂 )

  27. melis dedi ki:
    0

    Adminciğim bir şey sorucam acaba KARIŞIK KASET ne zaman yüklenir?Tahmini bir süre verebilirmisin.Şimdiden TEŞEKKÜRLER 🙂

  28. Ferhat dedi ki:
    0

    admin kardeş OLUR OLUR filmini ne zaman yükleyeceksin vizyona çıkalı 3 ayı geçti deliha filmi ondan sonra çıktı o bile yüklenmiş sabırsızlıkla bekliyoruz…

  29. murat dedi ki:
    0

    merhaba admınım THE100 dizisinin 13 bolum ve uzerini alt yazı yada turkce duplas olarak yuklebilirmsiniz o dizi bir cok izleyıcının merakla bekledigi bir dizi şimdiden cok tskur ederim .iyi calısmalar

  30. elvin dedi ki:
    0

    admin merhaba. azerbaycandan izliyoru filmlerinizi. isteyim dinotopia 3 bolumluk fantastik dizini turkce dublajda ekleye bilirmisin .
    3 filmi vardir

  31. aysegül dedi ki:
    0

    bi sitede var ama sanırım ispanyolca hiçbişey anlamadım altyazılı olsa onada razıyım film şahaneydı yaa admın bulursan cok sevınırım sureklı bakıcam yorumlara bulursanız cwp yazın lütfen.. tşkler sımdıden

  32. aysegul dedi ki:
    0

    mrb günaydınlar admin geçen gece yorum yaptım dıye hatırlıyorum ama yorumum görunmuyo malesef. bundan 1 yıl öbncede yazmıstım ama sanırım görmedım bayada yogun mu yorumlar . neyse ben sizdden ROBERT DOWNEY JR. nın fılmı olan ONLY YOU filmini yuklemnızı rica edıyorum bulabılırsenız cok mutlu olurum. 2 kez falan dijitürk vermıstı turkce dublaj olarak. hiç bi sitede yok o film bulursanız cok mutlu olurum.. kolay gelsn sımdıden tşk edıyyorum.. gercekten bulun ama 2 yıldır sitenızde film izleyen birini sevındıreceksınz 🙂 tekrar tşkler

  33. furkan dedi ki:
    0

    admin öncelikle emegine saglık hocam.
    mucize filmi çok begeni alan bir film eger imkanın olurda yüklersen çok sevinirim tşkkrler 🙂

  34. emre dedi ki:
    0

    admin bey sizden bi ricam olcak bi film wardı ismi aklıma gelmedı bir aile sel altında kalıyo ve ailesi felan kayboluyodu sadece küçük bir erkek cocuyla kurtluyodu sonra diğer çocuklarını ve eşini felanda buluyodu ama filmin ismi aklıma gelmedı :((

  35. Max dedi ki:
    0

    admin serenity gizemli yolculuk filmi türkçe dublaj yüklesene yaa tüm sitelerde var ama görüntü bozuk en iyi senn site var

  36. Deniz dedi ki:
    0

    BENİM ADIM KHAN VE ROMEO ÖLMELİ FİLMLERİ ÇOK ETKİLEYİCİ BENCE YÜKLEMEYE DEĞER BU MESAJI ES GEÇME ADMİN DEĞERLENDİR

  37. tayfun dedi ki:
    0

    defterimde 300 kadar film var en iyilerini seçtim sizinn için;

    1-TERABİTHİA KÖPRÜSÜ
    2-SU DÜNYASI
    3-ARINMA GECESİ
    4-YARININ SINIRINDA
    5-KAÇIŞ PLANI (ESCAPE)
    6-HANSEL VE GRETEL
    7-SİHİRLİ ŞEHİR
    8-KUTSAL KİTAP
    9-BEN ROBOT
    10- BEN EFSANEYİM (((favorim)))
    11-TRON EFSANESİ
    12-AŞK MEKTUPLARI
    13- CEHENNEM
    14-PARANORMAN
    15-tmothy greenin sıradışı yaşamı
    16-ÖLÜMCÜL HATA
    17-ÇILGIN CUMA
    18-İBLİS
    19-VAMPİRLE GÖRÜŞME
    20-GECE VE GÜNDÜZ
    21-KÜP 1-2-3
    22-UYUMSUZ
    23-UZAY OYUNLARI
    24-BENİM ADIM KHAN
    25-ÇATLAK KANKALAR
    26-BAY EVET
    27-DAHA GELMEDİK Mİ
    28-BU NASIL AİLE
    29-JOHNY LİNGO EFSANESİ
    30-LOLİPOP
    31-SON KALAN
    32-OBLİVİON
    33-DOĞAÜSTÜ
    34-USLU DUR
    35-ZAMANA KARŞI
    36-DENEY
    37-KOBAY
    38-EN UZUN MESAFE
    39-ODA 1408
    40-SİHİRBAZLAR ÇETESİ
    41-LİMİT YOK

    HEPSİDE 10 NUMARA FİLM İZLEMEDİKLERİNİ İZLE

  38. hassan dedi ki:
    0

    selamlar admin………. ROSEANNA NIN MEZARI 98-2000 yılları yapımı olan eski bi JEAN RENO filmİ … ….. çok aradım ama bulamadıM…….

  39. Gemide (On Board) dedi ki:
    0

    Gemide (On Board) Erkan Can’ın basrolde oynadıgı filmde koyarsanız eger sevinirim.
    Film 1998’de yapıldı, yani bulmanız kolay ve telif hakları problem cıkarmaz 🙂

  40. mustafa dedi ki:
    0

    admin don brown kayıp sembol adlı kitabının filmini arıyorum sanırsam abd de yaynlandı ama türkiyede bulamadım bilginizmi var mı?
    şimdiden çok tşkler
    kolay gelsin

  41. Özcan dedi ki:
    0

    Dwayne Johnson’nin basrolde oynadigi Hercules filmini hic bir yerde izleyemiyorum. Lutfen admin eklerseniz cok sevinirim.

  42. Dorukhan dedi ki:
    0

    merhaba ben 92li dogumluyum ve o yıllara ait güzel filmler var kücüklüğümde izledigim 1. To grandmother’s House We Go 2.Pinokyonun Maceraları 3.Sanda Clause 1 4.Clubhouse Detectives bu filmler hiç bir sitede bulunmuyor 92 ve 96 yapımı filmler cok zor bisi istedim biliyorum yinede şimdiden tesekkürler

  43. no name dedi ki:
    0

    Bir de The Walking Dead in yeni bölümlerini ekleseniz pazartesileri izlesek ne güzel olur.