bahis bahis

Doğal Yol (Scenic Route) Türkçe Dublaj İzle

Doğal Yol (Scenic Route) Türkçe Dublaj İzle

Doğal Yol (Scenic Route) Türkçe Dublaj İzle

Ayrı düşmüş çok iyi arkadaş olan Mitchell (Josh Duhamel) ve Carter (Dan Fogler), eski pikapları bozulup kendilerini ıssız çölde bıraktığında bir yol gezisindedirler. En yakın arkadaşı gibi kimse bir adamı eleştirmez ve çölün acımasız yanları kendilerini alaşağı ederken, tereddütsüz bir vahşilikle birbirlerinin hayat kararlarına saldırmaya başlarlar. Kim olduklarına ve ne olabileceklerine dair sorular sorarken, ajitasyonları fiziksel yüzleşmeye ve nihai bir bıçak çılgınlığına dönüşür. Rahatsızlık diye başlayan şey bir an da gerçek bir ölüm kalım meselesi olur.Jetfilmizle.com Gururla sunar , iyi seyirler. 

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (No Ratings Yet)
Loading...
Yapım: 2013 - ABD
Süre: 91 Dak.
Oyuncular: Josh Duhamel , Dan Fogler , Christie Burson , Miracle Laurie , Peter Michael Goetz
Yönetmen: Kevin Goetz, Michael Goetz

Benzer Filmler

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. zileli turgut dedi ki:

    bende söylüyorum,bu filme iyi deyipte izlememize sebep olanlar,hayatınızda hiç iyi film izlememişsiniz.46.dakikadayım bu kadar rezil bir film yoktur.iyi diyenlerde asla film izlemesinler….

  2. sinan dedi ki:

    bu filme güzel diyen arkadaşlar … hayatınızda başka film izlemediniz mi? ne saçma film 2 kişi film çekmişler … sanki 2 arkadaş buluşmuşlarda ordan burdan geyik muhabbeti yapar gibi konuşuyolar… filmde ne bi olay ne aksiyon gerilim korku komedi hiç bi halt yok…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0

  3. barış dedi ki:

    arkadaşlar gerçekçi yorumlar yapalım devamlı bu siteyi takip edip film izliyorum anlamsızca konuşmalardan ibaret olan bu filmme güzel diyenleri daha çok film izlemeye davet ediyorum hayatımda izlediğim en berbat film vakit kaybı 10 üzerinde verecek puan bulamadım

  4. Ersan dedi ki:

    Bu filmde belki iki ana karakterle beraber toplam 6 oyuncu var gibi gözüksede , çekim ekibi en az 50 kişi…O yüzden büyük bir emek var…Film, elimizdeki değerlerin kıymetini bilmemiz anlamında çok güzel mesajlar veriyor…Ayrıca senaristinide tebrik ediyorum…Emeği geçen herkese teşekkürler….

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; InfoPath.2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

  5. antepli volkan baba dedi ki:

    bi de araba var film arabada geçiyo şahin o yüzden tofaşk:))))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    85.103.175.136

  6. antepli volkan baba dedi ki:

    filmin 36 tıncı dakikasındayım ve filmde sadece 2 kişi var ben bundan daha iyi film yaparım yarın başlıycam ve şahinimi yıkayıp filmini yapıcam o bundan daha iyi olur

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
    85.103.175.136

  7. tutankhom dedi ki:

    belki biraz dingin bir film ama bir o kadar anlamlı. çok bişey beklemeyin filmden izlerken ama kesinlikle de vasat değil. sonuna kadar merak unsuru vardı, sonuna kadar izlettiren de o merak oldu.. final ise beklentiyi hemen hemen verdiği mesajla karşıladı gibi..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  8. Arzu D. dedi ki:

    Ses düşüyor 2.parta geçince 🙁 sanırım korsanın cezasını çekiyorum hahah

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; NP06; rv:11.0) like Gecko

  9. özgür dedi ki:

    admin sitivın şıpılberg filmleri eklersen sevinirim.

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; Trident/6.0)

  10. orkun dedi ki:

    ben hayatımda bu kadar berbat bır fil izlemedım bu nedır yaaa. iyi dıyenler dalga gecmıs resmen. bastan sona 2 kişi ile gecen sıkıcı bır fılmdı. fılme hıc para harcanmamıs. gercektende ızlemeyın arkadaslar. berbat otesı bır fılmdı. ızleyıpte begenenlere şaşıyorum acıkcası. hayatlarında baska fılm ızlememısler sanırım buna ıyı dıyorlarsa cok sıkıntılı bır durum var ortada. kesınlıkle zaman kaybı. ılk yarım saat bakın dedıgımı anlıyacaksınız.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  11. Ahmet D. dedi ki:

    Güzel film konusuna gelirsek bence daha çok piskoloji durum komedi tarzı afişi görüp aksiyona akıcağını sananlar direk x bassın

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  12. ahmettt dedi ki:

    snr neden filmin sonundan bahsediyorsun bu ne simdi. admin sunlara bi baksana

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  13. Dominik dedi ki:

    raik talu gibi dar görüşlü eleştri için ekrana bakan arkadaşların dışında kalanlar için söylüyorum eğer mantık ve anlama yaşındaysanız bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum gerçekten iz kalıcı bir kurgu keyifle 2 kere baştan sona izledim Teşekkürler Jetfilm.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  14. raik talu dedi ki:

    çok saçma bir film zaman kaybı..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  15. snr dedi ki:

    ikiside öldü değil mi..forumlarda kimse net bir şey söyleyemiyor..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

  16. cevat dedi ki:

    Hosuma gitti izlenebilir 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  17. ahmet dedi ki:

    HARIKA film sevdım izlemeyı tafsıye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  18. baykan dedi ki:

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0

  19. ergin dedi ki:

    gercekten güzel bir filim…

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; GTB7.5; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; HPNTDF)

  20. cazey dedi ki:

    çok çok iyiydi herkezin kendine küçükte olsa hayata dair bi pay çıkara bileceği bi flim teşekkürler admin film için

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

JetFilmizle.biz adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamıştır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Jetfilmizle.biz sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler (E-mail : [email protected]). Sitemizden üzerinden film izle Türkçe, film izle yerli, film izle film izler, film izle yeni, film izle macera, film izle aksiyon, film izle hd, film izle alt yazılı, film izle Türkçe dublaj, film izle komedi, film izle yabancı, film izle korku, film izleme sitesi, film izle animasyon, film izle 720p, Filmlerini ücretsiz bir şekilde izleye bilirsiniz.